Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)" byAuthor문영숙

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2005-03Advertising Appeals and Cultural Values in Television Commercials: A Comparison of Hong Kong and Korea문영숙
2002-09A comparison of services advertising strategies used in Us and Korean magazine ads: A content analysis문영숙
2000-04CulturalInfluences on Agency Practitioners' Ethical Perceptions: A Comparison of Korea and the U.S.문영숙
2020-12Effect of Self-Compassion on Evaluation and Choice of Healthy Food문영숙
2002-12Gender portrayal in Hong Kong and Korean children's TV commercials: A cross-cultural comparison문영숙
2002-07Gender Portrayal of Korean and Hong Kong Children's Television Commercials문영숙
2006-07Gender portrayals and the gender of nations: an extended study in Asian cultures문영숙
2020-02공공기관 로고 디자인에 나타난 귀여움 속성이 공공기관 평가에 미치는 영향: 관여도의 조절효과를 중심으로문영숙
2007-07광고 비주얼과 카피의 구조적 관계유형 분석 연구문영숙
2017-04광고연구의 이론 적용과 동향: 국내 광고 전문 학술지 내용 분석문영숙
2001-03광고직업윤리에 대한 대학생과 전문인의 인식비교 연구문영숙
2017-05외모인식과 미용성형태도에 영향을 미치는 심리적 특성: 사회비교와 자기자비의 역할을 중심으로문영숙
2020-09인스타그램 이용 행태에 관한 탐색적 연구 : 인스타그램 이용동기와 성격 5요인(Big 5)의 구조적 관계를 중심으로문영숙
2008-08잡지광고 메시지의 정보량과 정보유형 분석연구: 분류체계의 확장과 적용문영숙
2003-06텔레비전 광고의 가치소구에 대한 비교문화연구문영숙
2004-11텔레비전 광고의 미세자막(Fine print) 분석연구문영숙
2002-09텔레비전 광고의 젠더묘사에 대한 비교문화연구문영숙
2000-06한국과 미국의 서비스광고전략에 관한 비교연구문영숙
2008-08해외유명패션 브랜드에 대한 소비자의 인식과 태도연구: 패션라이프스타일 접근문영숙

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