Browsing "BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)" byTitle

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Issue DateTitleAuthor(s)
2012-02u-Health 상용화에 관한 연구이규환
2007-02UCC 웹사이트의 서비스품질이 참여의도와 구매의도에 미치는 영향손신지
2012-08UCC 추천을 위한 협업 필터링 기법과 사회 네트워크 분석의 통합적 활용 방안정중희
2007-08UCC특성과 인터넷 이용자의 개인 특성이 사이트 충성도에 미치는 영향최민영
2022Understanding consumer behavior in purchasing luxury brand cosmeticsJung Ick LEE
2023Understanding Consumers’ Repurchase Intention in Social Commerce: A Trust Transfer Perspective텐 엘레나 알베르토브나
2021Understanding Masstige Market: Value-based Segmentation and Investigation of Consumption Behavior백승엽
2023Unpacking the Drivers of Customer Dissatisfaction with Hotels in Different Travel Group Compositions using Text Mining빅토리아
2020-08Untact vs. Contact: 럭셔리 브랜드 소비자의 대화형 에이전트 이용 의도에 관한 연구김현진
2015-08USE OF INNER-ENTERPRISE INFORMATION RECOMMENDER SYSTEMS AND ITS IMPACTS안젤로
2022Using big data analysis to measure service quality of Airbnb진적문
2020-02UTAUT 모형을 통한 무선충전기 사용 의도에 관한 연구박정권
2015-08Value-at-Risk 추정법을 이용한 금융시장위험관리의 응용고루
2011-02VaR를 이용한 주식시장 위험과 CDS시장 위험의 관계에 대한 연구 : 국가별 횡단면 분석이준희
2024Volatility Asymmetry as a Risk Factor and Product Innovation in Asset Management김종원
2020-02VR 게임의 특성이 이용의도에 미치는 영향: 기술 준비도의 조절효과를 중심으로반경일
2022Wechat이 Mz세대&X 베이비붐 세대의 중국 소비자가 친환경 지속가능한 의류 구매의도에 주는 영향에 관한 연구회온경
2022What Drive Shopping Motivations for Revenge Consumption? The Moderating Effect of Negative Emotions Caused by The COVID-19LE TRAN PHUOC MAI HOANG
2016-08What Drives the Behavior of Investment Bankers? Risk Attitudes and Trading Characteristics우정석
2022What Social Media Influencer characteristics affect purchase intention? The role of Influencer-Brand Congruence and Influencer-Consumer Congruence as moderators하르첸코엘레나

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