Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)" byAuthor최윤형

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2009-10Behavioral dimensions of public relations leadership in organizations최윤형
2020-08Do Regulations Curb Greenwash Advertising in Korea? Focusing on the 2016 Revision of the Environmental Technology and Industry Support Act최윤형
2009-12Exploring public relations leadership dimensions in Korea최윤형
2008-10Interplay of threat appeal and presentation form on health message processing outcomes최윤형
2017-02Putting Cultural Context into SCCT When Crisis Responsibility Does Not Tell It All최윤형
2017-04"그대 말을 철석같이 믿었었는데... 거짓말 거짓말 거짓말" - 무첨가 표기 식품 광고와 개인 변인이 제품 태도 및 행동의도에 미치는 영향최윤형
2017-06RISK COMMUNICATION: THE ROLES OF MESSAGE APPEAL AND COPING STYLE최윤형
2020-04Testing the Role of Ethnicity and Health Consciousness in Preventive Health Behaviors최윤형
2008-11Third-person effects of Idealized Body Image in Magazine Advertisements.최윤형
2019-03영양성분표시에 대한 소비자의 이해도, 인식 및 행동의도에 관한 연구: 2016년 개정 전․후 비교를 중심으로최윤형
2023-12위기상황에서 전략적 침묵의 영향력에 관한 사례 연구: 카카오 데이터센터 화재와 SPC 계열사 직원 사망사건을 중심으로최윤형
2020-08혐로(嫌老)사회: 뉴스 댓글에 나타난 노인인식과 공공PR의 과제최윤형
2023-01확진보다 무서운 낙인? 유행시기별 코로나19 보도 헤드라인에 나타난 낙인 양상 분석최윤형

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