Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2005-09
Interactivity and Animated-Character’s Role as Mediator of Consumers’ Attitude Formation and Processing on the Web
심성욱
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 - 강남지역을 중심으로
심성욱
2004-12
브랜드확장에서의 광고효과: 모제품과 확장제품간의 연결성 연구
심성욱
2004-06
라이프스타일과 다양한 매체의 광고 효과 인식에 관한 연구
심성욱
2023-01
제페토(ZEPETO) 이용자의 라이프스타일 유형에 따른 광고 태도 연구 : 광고효과의 긍정적·부정적 인식의 조절영향을 중심으로
심성욱
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 -강남지역을 중심으로-
심성욱
2014-01
국내 In-store 디지털 사이니지 효과측정 모델 개발에 대한 연구: 편의점 디지털 사이니지의 물리적 특성을 중심으로
심성욱
2012-03
영화관람객의 라이프스타일 유형에 따른 극장광고 효과 및 영화이용행태에 관한 연구
심성욱
2020-08
중국 팬덤의 심리적 특성이 K-POP 아이돌 광고에 미치는 영향 연구
심성욱
2023-08
가상 인플루언서와 인간 인플루언서의 특성에 따른 광고효과 비교연구: 긍정적 정보와 부정적 정보의 조절효과를 중심으로
심성욱
previous
1
2
next
Discover
-Subject
5
광고태도
4
라이프스타일
3
Advertising Attitude
3
Advertising Effect
2
advertising effectiveness
2
Bus Shelter
2
Lifestyle
2
버스쉘터
2
소비자유형
2
제페토
next >
-Date issued
4
2020 - 2023
2
2010 - 2019
5
2004 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors