Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
ETC[S]
연구정보
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-02
모바일 메신저 광고의 속성 요인들이 광고효과에 미치는 영향에 관한 연구: 오락성, 정보성, 침입성을 중심으로
이경렬
2015-07
온라인에서 광고와 정보의 구분을 어떻게 할 것인가?
이경렬
2015-08
온라인 구전정보의 일면/양면 방향성과 지각된 유용성이 온라인 구전효과에 미치는 영향: 조절초점(regulatory focus)의 조절효과를 중심으로
이경렬
2002-03
이월효과가 매체스케줄링의 유형별 효과에 미치는 영향에 관한 연구: 신문광고 매체 스케줄링을 중심으로
이경렬
2003-06
상표개성의 현저성이 상표충성도에 미치는 영향에 관한 연구 : 상표친숙도와 상표호감도의 매개변인을 중심으로
이경렬
2020-06
TV 예능 프로그램 속 브랜드 PPL의 효과에 관한 연구-프로그램 인게이지먼트와 침입성의 상호작용효과를 중심으로-
이경렬
2020-09
언택트 시대 플랫폼 비즈니스의 인공지능(AI) 활용 사례 연구
이경렬
2002-09
텔레비전 의상협찬의 광고효과에 관한 소비자와 마케터간의 인식차이에 관한 연구
이경렬
2021-09
인플루언서의 속성이 뷰티 브랜드 동영상 튜토리얼 콘텐츠 광고 효과에 미치는 영향에 관한 연구
이경렬
previous
1
next
Discover
-Subject
1
Advertising Sign
1
Attitude toward Advertising
1
Attitude toward Brand
1
Beauty Brand
1
Development of Online
1
e-WOM
1
Entertainment
1
Influencer Attributes
1
informative Contents
1
Informativeness
next >
-Date issued
4
2020 - 2021
2
2010 - 2019
3
2002 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors