Browsing "MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)" byTitle

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Issue DateTitleAuthor(s)
2018-01Scalable Coding and Prioritized Transmission of ECG for Low-Latency Cardiac Monitoring over Cellular M2M Networks조용우
2021-02Scene Semantic Recognition Based on Modified Fuzzy C-Mean and Maximum Entropy Using Object-to-Object Relations김기범
2007-09Scheduling scalable multimedia streams for 3G cellular broadcast and multicast services조용우
2007-06Seamless multimedia broadcasting over cdma2000 BCMCS networks조용우
2019-02SeeStar: 채팅 분석 기반 스포츠 선수 별 주요 영상 추출 시스템고민삼
2019-02SeeStar: 채팅 분석 기반 스포츠 선수 별 주요 영상 추출 시스템한진영
2021-07Semantic Recognition of Human-Object Interactions via Gaussian-Based Elliptical Modeling and Pixel-Level Labeling김기범
2005-04The Sensitivity of Autoregressive Model Coefficient in Quantification of Trunk Muscle Fatigue During a Sustained Isometric Contraction김정룡
2015-06-20Sensitivity to cdk1-inhibition is modulated by p53 status in preclinical models of embryonal tumors이상근
2019-08Sensors Technologies for Human Activity Analysis Based on SVM Optimized by PSO Algorithm김기범
2023-09Shape of Color: 디스플레이 사용 환경에서 색각이상자의 색 인지 향상을 위한 디지털 애드온 형식 애플리케이션 개발의 융복합 연구홍상화
2020-08Shaping Rollable Display Devices: Effects of Gripping Condition, Device Thickness, and Hand Length on Bimanual Perceived Grip Comfort경규형
2017-07SHARING VISUAL CO-PRESENCE OF THE TASK FOR MONITORING AND ACQUIRING CONVERSATION MEANING김기범
2018-03Smart home services as the next mainstream of the ICT industry: determinants of the adoption of smart home services박은일
2009-12SMS기반의 모바일광고의 정보처리과정에 관한 규범적 모델의 개발에 관한 연구이경렬
2006-06SMS기반의 모바일광고의 효과 및 수용성에 관한 실증연구이경렬
2018-09SNS 네이티브 동영상광고에 대한 이용자의 설득지식 수준이 광고효과에 미치는 영향이경렬
2018-09SNS 네이티브 동영상광고에 대한 이용자의 설득지식 수준이 광고효과에 미치는 영향 - 콘텐츠 유발 감정, 지각된 몰입과의 상호작용효과를 중심으로 -이경렬
2018-05SNS 동영상형 네이티브광고에 대한 광고 혹은 정보 구분의 모호성이 설득효과에 미치는 영향에 관한 연구: 설득지식 활성화 수준의 매개효과를 중심으로이경렬
2015-04SNS 온라인 리뷰를 활용한 TV프로그램 품질평가 연구고민삼

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