Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 39 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-01
문화 상품 소비 규모 결정 요인 - 취향, 미디어 이용, 인구사회학적 요인의 영향
박성복
2007-04
Being Together: User’s Subjective Experience of Social Presence in CMC Environments
박성복
2021-10
숫자의 앵커링 효과에 대한 탐색적 연구: 온라인 뉴스의 감지된 정서성, 뉴스평가 및 행동의도를 중심으로
박성복
2021-10
온라인 정보해석 단서로서의 숫자의 앵커링 효과에 관한 연구: 인지된 현저성과 뉴스평가를 중심으로
박성복
2020-01
디지털 탄막 이용과 이용자들의 지각된 상호작용, 시청 몰입감 및 시청 만족감에 관한 탐색적 연구
박성복
2020-05
TV홈쇼핑 이용자의 상품구매 입문 요인 분석: 랜덤포레스트 분석을 활용한 개인의 미디어 레퍼토리 데이터를 중심으로
박성복
2021-05
유튜브 크리에이터 특성이 과시소비 성향 및 소비자 반응에 미치는 영향
박성복
2021-03
스포츠 스폰서십 효과 메타 분석: 주요 이론과 소비자 반응을 중심으로
박성복
2022-04
OTT 서비스 이용 요인이 OTT 채택 및 요금 패키지별 수용의도에 미치는 영향에 관한 연구 : Netflix와 Wavve 비교 분석
박성복
2012-01
시청기기 차이에 따른 수용자의 미디어콘텐츠 수용에 관한 연구: 수용자의 인지, 정서 반응과 인식 차이를 중심으로
박성복
previous
1
2
3
4
next
Discover
-Subject
2
Acceptance Intention
2
Anchoring Effect
2
Box-Office
2
HIV/AIDS
2
Intention of OTT Adoption
2
Knowledge
2
Movie Performances
2
Movie Stars
2
Multi-casting
2
Netflix
next >
-Date issued
12
2020 - 2022
19
2010 - 2019
8
2006 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors