Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 61-70 of 70 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-12
광고연구 20년 내용분석
한상필
2021-06
블록체인 기반, 광고산업 변화에 따른 광고홍보학과 교육과정 혁신 및 진로교육 내실화 방안 연구
한상필
2001-09
광고 Headline의 담론 구성에 관한 연구
한상필
2002-09
다국적 광고회사의 국내 시장 진입에 관한 광고전문인의 의식에 대한 연구
한상필
2004-11
한국, 미국, 캐나다의 국가경제포탈 내용분석을 통한 해외경제홍보개선방안연구
한상필
2002-04
국제광고연구에 있어서 제1차 자료 수집의 방법론적 문제점
한상필
2004-06
Implicit Attitude Measurement as an Alternative Approach to Assessing Advertising Effects - Do Self-Report Measures Predict Spontaneous Behavior?
한상필
2022-04
한국 소셜 미디어 인플루언서 연구의 내용분석
한상필
2020-08
빅데이터 분석을 통한 유명인 모델의 광고효과 예측 모형 개발
한상필
2024-02
제품유형과 광고소구 유형에 따른 광고전략: 개인주의와 집단주의를 중심으로
한상필
previous
1
...
4
5
6
7
next
Discover
-Subject
10
광고효과
6
Advertising effects
6
국제광고
4
Advertising Effects
4
advertising effects
4
Content analysis
3
Advertising appeals
3
scale development
3
광고메시지
3
광고산업
next >
-Date issued
10
2020 - 2024
18
2010 - 2019
42
2000 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors