Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 31-40 of 44 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-02
스키장 전광판광고효과에 관한 연구 : 노출(DEC), 태도, CPM
심성욱
2008-12
광고를 통한 금융 브랜드자산 요인이 고객의 전환의도와 고객만족에 미치는 영향 연구
한상필
2008-12
모바일 광고회피행동에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
한상필
2008-12
웹사이트 대화적 기능이 효율적인 조직공중관계성구축에 미치는 영향
한상필
2008-09
대학캠퍼스내 전기절약 캠페인 전략수립을 위한 수용자 인식 및 태도 연구 : 감지적 접근법을 중심으로
한미정
2008-02
텔레비전 광고의 업종별 이월효과 측정모형 비교 연구
이병관
2008-01
한국의 문화적 특성을 반영한 공중관계성 측정도구에 관한 연구
김형석
2008-01
한국의 문화적 특성을 반영한 공중관계성 측정도구에 관한 연구
이현우
2008-03
텔레비전 광고의 업종별 이월효과 측정모형 비교 연구
한상필
2008-03
Propaganda or public relations campaign? International communication on the war against Iraq
심성욱
previous
1
2
3
4
5
next
Discover
-Author
11
한상필
7
이병관
6
백혜진
6
심성욱
2
김형석
2
문영숙
2
이형석
2
조병량
2
최윤형
2
한미정
next >
-Subject
4
광고효과
2
advertising effects
2
advertising effects model
2
ALCOHOL-USE
2
attitudes
2
brand image
2
carry-over effects
2
carry-over rate
2
commitment
2
communication symmetry
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors