Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007-09
정보제시형 텔레비전광고와 이미지제시형 텔레비전 광고 간의 광고효과 이월률 차이에 관한 실증적 연구
한상필
2006-12
방송광고 이월효과에 대한 실증적 연구
한상필
2017-08
TV광고 배경음악 유형별 특성과 적합성에 관한 연구
한상필
2008-03
텔레비전 광고의 업종별 이월효과 측정모형 비교 연구
한상필
2005-06
제품원산지 스테레오타입이 한국기업의 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2012-10
인터넷 배너 광고의 노출효과에 관한 연구:영화 업종의 실 집행 캠페인
한상필
2012-01
소비자 애국심, 국가 이미지, 기업이미지가 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구 - 인도 대상 한국기업의 광고를 중심으로
한상필
2014-08
광고주의 그린신뢰도, 제품의 친환경 속성 중요도 지각, 친환경 주장유형이 그린광고효과에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2017-08
TV 광고 배경음악 유형별 특성과 적합성에 관한 연구
한상필
2013-08
스토리텔링 광고의 메시지 구성요소인 관련성, 진실성, 명확성과 제품 관여도가 광고 효과에 미치는 영향에 대한 연구
한상필
previous
1
next
Discover
-Subject
8
광고효과
2
advertising message
2
advertising types
2
background music
2
carry-over rate
2
international advertising
2
koyck model
2
광고 배경음악
2
광고 효과
2
광고메시지
next >
-Date issued
6
2010 - 2017
4
2005 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors