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정보제시형 텔레비전광고와 이미지제시형 텔레비전 광고 간의 광고효과 이월률 차이에 관한 실증적 연구

Title
정보제시형 텔레비전광고와 이미지제시형 텔레비전 광고 간의 광고효과 이월률 차이에 관한 실증적 연구
Other Titles
An Empirical Study on Differences between the Advertising Carry Over Rates of Informative Advertising and Image Advertiising
Author
한상필
Keywords
광고 이월 효과; 광고 효과; 정보 제시형 광고; 이미지 제시형 광고; 코익모형; advertising carry over effects; advertising effects; informative advertising; image advertising; koyck model
Issue Date
2007-09
Publisher
한국광고학회
Citation
광고학연구, v. 18, No. 3, Page. 53-71
URI
https://www.earticle.net/Article/A73772https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/106903
ISSN
1225-0554
Appears in Collections:
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학) > ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부) > Articles
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