Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 33 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2011-08
한류가 한국 화장품 브랜드의 이미지에 미치는 영향: 한류 광고 vs. 국가이미지 효과
한충민
2011-12
브랜드 글로벌성 vs. 원산지 이미지 - 글로벌 브랜드는 원산지 효과에서 자유로운가?
한충민
2013-09
소비자의 CSR 기대 및 결정 요인에 관한 실증적 연구
한충민
2013-03
베트남 진출 외국 기업의 CSR 활동이 국가이미지에 미치는 영향
한충민
2014-02
한국 제품의 해외 이미지 결정 요인: 28개국 실증 연구
한충민
2019-08
브랜드 글로벌성이 내국 브랜드 평가에 미치는 영향
한충민
2019-06
일본 기업의 자선적 활동이 중국 소비자의 기업 인식에 미치는 영향
한충민
2019-06
중국의 소비자 세계주의: 브랜드 원산지와 글로벌성의 매개 효과
한충민
2016-08
개도국 시장에서의 자선적 CSR 효과: 베트남 소비자를 중심으로
한충민
2018-01
Cross-country differences in consumer cosmopolitanism and ethnocentrism: A multilevel analysis with 21 countries
한충민
previous
1
2
3
4
next
Discover
-Subject
5
Consumer cosmopolitanism
5
country image
5
CSR
4
국가이미지
4
중국 마케팅
3
Consumer animosity
3
multinational firms
3
글로벌 CSR
3
브랜드 글로벌성
3
소비자 자민족주의
next >
-Date issued
4
2020
5
2019
3
2018
4
2017
5
2016
3
2015
3
2014
2
2013
4
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors