Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2004-06
광고대행사 실무자들의 위험감수지각에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
이경렬
2004-03
신문광고의 효과에 관한 인식 및 발전방안에 관한 연구: 광고주, 광고대행사, 그리고 신문사간의 인식차이를 중심으로
이경렬
2004-08
CEO이미지의 브랜드적 가치에 관한 연구: CEO이미지의 구성요소 및 기업가치에 미치는 영향을 중심으로
이경렬
2004-06
다국적 광고회사의 국내시장 진출에 대한 국내 광고회사의 경쟁력 제고방안에 관한 연구: 광고주, 광고회사, 광고학자, 그리고 광고 유관단체 종사자들의 인식차이를 중심으로
이경렬
previous
1
next
Discover
-Subject
1
Advertising agency
1
Advertising market
1
advertising risk
1
CEO
1
CEO 브랜드
1
CEO 이미지
1
development of newspaper advertising
1
Global advertising agency
1
high risk advertising
1
low risk advertising
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors