2015-02 | Kano모델과 잠재적 고객만족 개선지수를 이용한 서비스품질속성에 관한 연구 | 김희경 |
2016-08 | Korean CSRs in China: Firm Characteristics | 이효염 |
2016-08 | KOSPI 200 선물 변동성 예측에 따른 Option전략의 비교 분석 | 백진우 |
2009-02 | KOSPI200지수선물을 이용한 헤지의 경우 헤지비율의 추정방법에 따른 헤지효율성 비교 | 조길현 |
2019-08 | Linking flight attendants' job crafting and OCB from a JD-R perspective: A daily analysis of the mediation of job resources and demands | 신유형 |
2023 | Liquidity risk and expected corporate bond returns——Empirical evidence from Chinese bond market | 조현걸 |
2019-07 | Luxury Brand Equity in Online Channel: The Moderating Effect of Brand Trust | 박정근 |
2023 | Machine Learning Approaches for Asset Pricing Model and Relative Valuation Model: Focusing on the Korean Market | 김은총 |
2023 | Machine Learning-Based Research on Anomalies in China's Stock Market | 유건봉 |
2011-08 | MAS를 활용한 공공조달 프로세스 혁신의 효과평가에 관한 연구 | 서원준 |
2022 | Measuring the Effect of External Factors on the Stock Market | 쿠르감수바노바 |
2022 | Moderating role of recovery strategy in a failure of technology-based self-service | 쉬빙빈 |
2021 | MRO(Maintenance, Repair, Operations)·Business 프랜차이즈 본사와 가맹점 간의 관계가 가맹점 만족도와 경영성과에 미치는 영향 | 김광인 |
2011-02 | MTS(Mobile Trading System) 서비스품질이 재이용의도에 미치는 영향에 관한 연구 | 윤근식 |
2019-12 | Multidimensional analysis of consumers' opinions from online product reviews | 김종우 |
2013-02 | National Culture and Education Level as Determinants of Entrepreneurship | 프란시스코 |
2015-08 | Network Structure and Stability of Financial Systems: An Analysis of Bipartite Network | 정현종 |
2022 | New Product Development: Usage effect of Information systems on Customer-Supplier collaboration success | 티암무스타파 |
2019-07 | New propositions for Strategic Knowledge Curation | 강형구 |
2022 | O2O 모델의 호텔 공동구매 서비스 품질이 고객 만족도 및 고객 충성도에 미치는 영향: 중국 호텔 산업을 중심으로 | 고화양 |