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이중-순환 다중응답접근법 기반 통계적 공간-시간 크리깅 메타모델을 이용한 8자유도 차량 현가장치 최적설계

Title
이중-순환 다중응답접근법 기반 통계적 공간-시간 크리깅 메타모델을 이용한 8자유도 차량 현가장치 최적설계
Other Titles
Design Optimization of an 8 DOF Vehicle Suspension System using Statistical Space-Time Kriging Metamodels based on Double-Loop Multiple Response Approach (MRA)
Author
이태희
Issue Date
2011-04
Publisher
대한기계학회
Citation
대한기계학회 춘추학술대회,Vol.2011, No.4 [2011],324-325(2쪽)
Abstract
초록없음
URI
http://www.dbpia.co.kr/Article/NODE01654648https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/70069
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COLLEGE OF ENGINEERING[S](공과대학) > AUTOMOTIVE ENGINEERING(미래자동차공학과) > Articles
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