Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-07
SNS 피로감이 20대 이용자의 자기표현에 미치는 영향에 관한 연구: SNS 이용자별 특성을 중심으로
박성복
2021-10
숫자의 앵커링 효과에 대한 탐색적 연구: 온라인 뉴스의 감지된 정서성, 뉴스평가 및 행동의도를 중심으로
박성복
2021-10
온라인 정보해석 단서로서의 숫자의 앵커링 효과에 관한 연구: 인지된 현저성과 뉴스평가를 중심으로
박성복
2021-05
유튜브 크리에이터 특성이 과시소비 성향 및 소비자 반응에 미치는 영향
박성복
2021-03
스포츠 스폰서십 효과 메타 분석: 주요 이론과 소비자 반응을 중심으로
박성복
2021-08
베이비부머 세대의 디지털 미디어 리터러시가 매체지속이용의도에 미치는 영향: 자기효능감의 조절효과와 미디어 멀티태스킹의 매개효과를 중심으로
박성복
2021-08
중국 대학생의 SNS 이용이 꽌시(關係) 형성에 미치는 영향
박성복
2021-08
언론법제 연구와 교육의 교량(橋梁)이 되다 — 故 平人 팽원순 교수 재조명 —
박성복
previous
1
next
Discover
-Subject
2
Anchoring Effect
2
앵커링 효과
1
Baby Boomer
1
Behavioral Intention
1
Brand attitude
1
Conspicuous consumption
1
Creator
1
Creators’ cognitive features
1
Digital Media Literacy
1
Effect size
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors