Search

Current filters:
Add filters:

Results 11-20 of 119 (Search time: 0.002 seconds).

Item hits:

Issue DateTitleAuthor(s)
2018-07Consumer response to print advertisements containing culturally congruent and incongruent advertisements in Korea한상필
2019-08구장 명칭권 스폰서 브랜드 개성과 도시 브랜드 개성의 일치효과 : 프로축구 K리그 시‧도민 구단을 중심으로이형석
2018-10The Effect of YouTube Pre-roll Advertising on VTR (View Through Rate) and CTR (Click Through Rate)한상필
2019-06동양 문화가치관과 서양 문화가치관 표현: 온라인광고에 대한 연령별, 성별 차이에 대한 비교 연구한상필
2019-03영양성분표시에 대한 소비자의 이해도, 인식 및 행동의도에 관한 연구: 2016년 개정 전․후 비교를 중심으로최윤형
2019-06정보 불충분성, 정보 수집 능력, 시간적 거리가 지진에 관한 정보 추구 및 회피에 미치는 영향백혜진
2019-06The role of source characteristics and message appeals in public service advertising (PSA) messages: An application of Fishbein's expectancy value model and the match-up hypothesis for anti-binge drinking campaigns targeting college students백혜진
2019-01소셜 미디어와 인플루엔자 비상사태: 한국의 2015년 MERS 사태 트위터 내용 분석이병관
2019-04지진 뉴스에 대한 제3자 효과 - 사회적 거리 가설의 재검토와 제3자 효과에 대한 언론 신뢰도 및 위험 인식의 역할백혜진
2019-04미세먼지 어플리케이션(앱)의 정보 제시 형식이 위험 인식, 앱 사용 의도, 예방 행동 의도에 미치는 영향: 감정 휴리스틱과 기준점 휴리스틱의 적용백혜진

Discover

BROWSE