Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)" byAuthor최윤형
Jump to:
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 17 of 17
Issue Date
Title
Author(s)
2009-03
Consumer response to crisis: Exploring the concept of involvement in Mattel product recalls
최윤형
2009-04
Consumer Responses to Mattel Product Recalls Posted on Online Bulletin Boards: Exploring Two Types of Emotion
최윤형
2009-11
Individual difference in crisis response perception: How do legal experts and lay people perceive apology and compassion responses?
최윤형
2009-02
Playing With Food: Content Analysis of Food Advergames
최윤형
2008-10
Third-person effects of idealized body image in magazine advertisements
최윤형
2012-12
공중의 정서가 기업 위기 커뮤니케이션에 미치는 영향에 관한 연구
최윤형
2017-04
“그대 말을 철석같이 믿었었는데… 거짓말 거짓말 거짓말” 무첨가 표기 식품 광고와 개인 변인이 제품 태도 및 행동 의도에 미치는 영향
최윤형
2013-07
“대한민국은 우릴 받아줬지만, 한국인들은 탈북자를 받아준 적이 없어요.” 댓글에 나타난 남한사람들의 탈북자에 대한 인식과 공공 PR의 과제
최윤형
2017-01
문화를 고려한 위기커뮤니케이션 -위기 책임성이 모든 것을 설명하지 않을 때
최윤형
2020-08
법적 규제는 그린워싱 광고 감소에 영향을 미치는가? 2016년 개정 전. 후 비교를 중심으로
최윤형
2012-04
식품위기 위험 보도의 특징 분석 - 멜라민 사례를 중심으로
최윤형
2013-03
위기 대응 전략의 일치성이 전략수용성과 책임성에 미치는 영향 - 동종업계 다수기업 위기상황을 중심으로
최윤형
2014-02
위기관리에서 상황적 위기 커뮤니케이션 이론의 전개과정과 향후연구를 위한 제언
최윤형
2022-02
지속가능경영보고서의 중요성 분석을 통해 바라본 지속가능경영 이슈와 10년의 변화
최윤형
2022-05
코로나19관련 연설문에 나타난 대통령의 위기 커뮤니케이션 분석 : 토픽모델링과 감성분석을 중심으로
최윤형
2015-04
한국의 위기커뮤니케이션과 심정의 영향력에 관한 연구
최윤형
2013-07
한국인의 ‘정’이 위기 대응 전략에 미치는 효과에 관한 연구
최윤형
1
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors