Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007-06
부정적 기사가 동일지면에 게재된 기업이미지 광고 및 기업이미지에 미치는 영향에 관한 연구
조병량
2005-10
소비자-브랜드 관계의 질적 차원에 관한 연구 - 브랜드 자산 요소와의 관계를 중심으로
조병량
2005-08
다의적 광고텍스트의 해석코드와 수용전략 - 디젤 브랜드 ‘광고 읽기’에 대한 질적 접근
조병량
2004-03
방송광고 심의제도에 대한 상호 지향성 연구 - 광고주 · 심의기구 · 소비자 단체 간 비교 분석
조병량
2008-11
네거티브 정치광고의 유형과 광고회의주의가 스폰서후보평가 및 투표의도에 미치는 영향
조병량
2008-04
애니메이션 캐릭터에 대한 불신의 자발적 유예 : 탐색적 연구
조병량
previous
1
next
Discover
-Subject
1
accuracy
1
adevertising effects
1
advertising context effect
1
advertising message
1
agreement
1
animation spokes-character
1
Brand
1
broadcasting advertising
1
cognitive and affective responses
1
congruence
next >
-Date issued
2
2008
1
2007
2
2005
1
2004
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors