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GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
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2011-12
다국적 기업의 시장지향성이 글로벌 마케팅자원과 해외시장 성과에 미치는 영향
한충민
2015-05
Consumer Expectations of Corporate Social Responsibility of Foreign Multinationals in Korea
한충민
2015-07
Multiple Collective Identities of Far Eastern Russians and Their Choice of Asian versus European Brands
한충민
2015-08
소비자 적대감과 개인주의 성향이 일본 브랜드 평가에 미치는 영향에 관한 실증 연구
한충민
2014-09
조선족과 한족의 한국 제품 구매 행태의 매개 변수 효과에 관한 실증 연구
한충민
2014-12
중국 진출 한국 기업의 시장기반자산- 시장성과 간의 관계에 관한 실증 연구
한충민
2016-02
소비자 자민족주의의 국가 간 차이에 관한 실증 연구
한충민
2011-03
외국 기업의 사회적 책임 기대에 관한 실증 연구 - 유럽 자동차 업체를 중심으로
한충민
2020-05
Assessing the predictive validity of perceived globalness and country of origin of foreign brands in quality judgments among consumers in emerging markekts
한충민
2020-06
The changing nature of consumer animosity and cosmopolitanism among young, individualistic consumers in emerging Asia: evidence from China
한충민
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Consumer cosmopolitanism
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CSR
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