Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 81-90 of 119 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-10
Exploratory Study of the Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Intention: Comparative Study of Pakistan and South Korea
한상린
2015-12
B2B제품의 거래기간 영향요인과 장기지향성 결정요인의 비교연구: 순위로짓모델을 중심으로
한상린
2013-06
기업의 사회적 책임 활동 : 적합성에 대한 재고찰
한상린
2014-11
Corporate Social Responsibility in B2B Relationships
한상린
2014-07
서울시 유통산업의 지역경제적 파급효과 분석: 지역간 산업연관모델(IRIO)을 중심으로
한상린
2014-05
회원직접판매유통의 사회적 효과 분석
한상린
2016-09
사회자본과 개인-조직 적합성이 고객접점 종업원의 감정고갈과 주관적 행복, 이직의도에 미치는 영향
한상린
2016-09
항공사의 서비스 회복 공정성이 기업-고객간 장기지향성에 미치는 영향
한상린
2013-06
가산자료모형을 이용한 와인 소비자의 구매행동 분석
한상린
2013-06
소비자 사고유형과 제품배치가 PPL 효과에 미치는 영향
한상린
previous
1
...
6
7
8
9
10
11
12
next
Discover
-Subject
7
trust
7
서비스품질
6
기술준비도
5
신뢰
5
유통산업
4
commitment
4
Customer Satisfaction
4
emotional labor
4
Technology Readiness
4
가산자료모형
next >
-Date issued
20
2020
8
2019
7
2018
8
2017
23
2016
8
2015
13
2014
15
2013
12
2012
4
2011
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors