Browsing "GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)" byAuthor안희경

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2016-10Consumers’ Attitude toward Sustainable Food Products: Ingredients vs. Packaging안희경
2015-07Counting Up while Doing Tasks Makes You Feel More Difficult than Counting Down안희경
2020-02The Effects of Envy on Preference for Self-improvement Products안희경
2012-10The Effects of Hot Temperature on Impulsive Behaviors: The Role of Product Types as a Moderator안희경
2020-04Happiness from What We Have and What We Experience: Attribute Non-alignability Increases Anticipated Satisfaction from Experiential Purchases안희경
2014-01Helping Fellow Beings: Anthropomorphized Social Causes and the Role of Anticipatory Guilt안희경
2016-04How the Metaphors of Thermal Concepts Influence Consumer Purchase Behavior: Focusing on Hot and Cool안희경
2020-04Muscling My Way to My Positive Future: Physical Exertion of Strength and Preference for Risk안희경
2018-01무행동관성 : 지각된 손실과 소비동기의 상호작용안희경
2020-02물리적 온도가 인식 가능한 희생자 효과에 미치는 영향안희경
2013-06비율에 관한 정보처리가 소비자들의 공공 자원 절약 의도에 미치는 영향안희경
2012-08상사의 리더쉽유형이 조직 구성원의 인간관계 및 이직의도에 미치는 영향- PCO를 중심으로안희경
2012-10성인과 아동의 대응 브랜드확장 평가 차이에 관한 연구안희경
2020-02소비자는 언제 자기향상제품을 구매하는가?: 자기향상의 유형과 선망의 상호작용안희경
2012-11소비자들의 환경 문제에 대한 지각 수준과 수자원 절약 광고 유형이 광고 태도 및 행동의도에 미치는 영향안희경
2012-10소비자의 가용예산 지각 상 근시안성이 미래구매행동에 미치는 영향안희경
2016-11인생경험에서 얻은 이득과 손실에 대한 전반적인 인식과 시간조망이 위험추구 행동에 미치는 영향안희경
2014-11(주)빙그레 요플레 마켓 리더쉽 강화 전략안희경
2012-12희소성 소구가 제품 정보처리에 미치는 영향: 감정의 조절적 역할안희경

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