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Browsing "COLLEGE OF BUSINESS AND ECONOMICS[E](경상대학)" byAuthor김준용
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Issue Date
Title
Author(s)
2021-05
Effects of consumer-cause fit and consumer-product fit of cause-related marketing on product purchase intention
김준용
2021-05
Effects of consumer–cause fit and consumer–product fit of cause-related marketing on product purchase intention
김준용
2016-03
Effects of displaying social enterprise certification information on consumers’ product evaluations and purchase intentions
김준용
2016-03
Effects of displaying social enterprise certification information on consumers' product evaluations and purchase intentions
김준용
2023-11
Effects of Exposure in Computer-Assisted Virtual Environments on Vocalists’ Performance Anxiety: A QuasiExperimental Study
김준용
2024-02-19
ESG 경영 성과 정보가 소비자들의 윤리적 정체성과 윤리적 소비의도에 미치는 영향
김준용
2016-07
How to Present Price Premiums and Monetary Savings of Eco-Friendly Products: A Mental Accounting Theory Perspective
김준용
2018-12
Kano모델과 Timko 모델을 이용한 의료소비자의 병원선택요인에 관한 연구
김준용
2001-12
The marketing battle over genetically modified foods - False assumptions about consumer behavior
김준용
2006-12
Mood-management dynamics: The interrelationship between moods and behaviours
김준용
2018-08
공익 연계 마케팅 기부 규모와 수혜자 심각성이 사치재 구매의도 및 기업태도에 미치는 영향
김준용
2020-12
친환경 제품 효익 제시 방법에 따른 친환경 제품 선택 비율 차이: 비금전적 제시 vs 쾌락적 편집 가설에 따른 금전적 제시
김준용
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