Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2009-05
의류 선도매장(Flagship Store)에서의 브랜드 체험유형이 소비자-브랜드 관계와 브랜드 자산에 미치는 영향
한상필
2011-01
화장품브랜드와 광고모델에 대한 사전지식이 신념편향, 브랜드평가, 구매충동에 미치는 영향에 관한 연구 : 휴리스틱 시스템과 자기애 성향을 중심으로
한상필
2009-12
광고를 통한 금융 브랜드 제휴와 확장효과의 다양성에 관한 연구
한상필
2009-04
국내 라디오방송의 채널 브랜드와 방송 품질에 관한 연구 : CBS, MBS, SBS, TBS 라디오방송을 중심으로
한상필
previous
1
next
Discover
-Subject
1
advertising message
1
advertising model
1
brand alliance
1
brand equity
1
brand extension
1
brand personality
1
brocast channel
1
experiential marketing
1
finance
1
prior knowledge and belief
next >
-Date issued
1
2011
3
2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors