Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 71-80 of 153 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-06
블록체인 기반, 광고산업 변화에 따른 광고홍보학과 교육과정 혁신 및 진로교육 내실화 방안 연구
한상필
2001-09
광고 Headline의 담론 구성에 관한 연구
한상필
2002-09
다국적 광고회사의 국내 시장 진입에 관한 광고전문인의 의식에 대한 연구
한상필
2004-11
한국, 미국, 캐나다의 국가경제포탈 내용분석을 통한 해외경제홍보개선방안연구
한상필
2002-04
국제광고연구에 있어서 제1차 자료 수집의 방법론적 문제점
한상필
2004-06
Implicit Attitude Measurement as an Alternative Approach to Assessing Advertising Effects - Do Self-Report Measures Predict Spontaneous Behavior?
한상필
2005-12
무선인터넷 이용자의 모바일광고 이용동기에 관한 인식 연구
한상필
2005-06
한국과 중국 텔레비전 광고의 표현전략 비교:탐색적 연구
한상필
2007-06
광고비평의 정보원과 프레이밍이 광고태도에미치는 효과
한상필
2006-12
문화변동과 사회변화가 광고에 미치는 영향 : 1973년에서 2003년까지 한국광고의 시계열 내용분석
한상필
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
...
next
next
Discover
-Subject
24
광고효과
13
브랜드
12
광고산업
12
국제광고
10
advertising effects
8
내용분석
7
Advertising effects
7
Brand
7
Content Analysis
7
광고메시지
next >
-Date issued
12
2020 - 2024
70
2010 - 2019
66
2000 - 2009
1
1994 - 1999
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors