Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 121-130 of 269 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-04
행위단서로서의 미디어 캠페인이 개인의 인플루엔자 예방행동에 미치는 영향 - 건강신념모델의 적용 및 재검토
이병관
2008-04
미디어 경쟁과 다양성: 신문, 방송, 포털 사업자의 시장 매출규모 점유율 분석
전범수
2008-04
시민제보 UCC의 영상저널리즘적 특성 - CNN 〈I-Report〉 분석을 중심으로
이종수
2008-04
오디션 리얼리티쇼와 현대 여성의 '통과의례' : <도전 수퍼모델> 서사분석을 중심으로
이종수
2008-04
자아개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교분석
심성욱
2007-05
유료 방송 시장에서의 공정경쟁
전범수
2008-08
The Contextual Effects of Gender Norms, Communication, and Social Capital on Family Planning Behaviors in Uganda: A Multilevel Approach
백혜진
2008-08
해외유명패션브랜드에 대한 소비자의 인식과 태도 연구: 패션라이프스타일 접근
한미정
2008-12
대학생 이용자의 댓글 읽기와 쓰기 동기 및 만족감
김정기
2008-08
관계성-조직-공중 차원 PR효과 변인 간 인과관계 연구
김형석
previous
1
...
10
11
12
13
14
15
16
...
next
next
Discover
-Author
53
한상필
35
전범수
30
심성욱
22
이병관
17
한미정
11
구자순
11
문영숙
11
이현우
9
이종수
9
최윤형
next >
-Subject
13
광고효과
7
내용분석
6
COMMUNICATION
6
magazine ads
6
국제광고
6
브랜드
5
advertising effects
5
brand
5
corporate social responsibility
5
International Advertising
next >
-Date issued
43
2009
83
2008
51
2007
39
2006
50
2005
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors