339 0

자아개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교분석

Title
자아개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교분석
Author
심성욱
Issue Date
2008-04
Publisher
한국언론학회
Citation
2008 봄철정기학술대회 소통과 융합, 그리고 축제, Page. 229-230
Abstract
자아개념을 기준으로 시장세분화와 표적시장을 설정하는데 본 연구의 접근이 활용될 수 있을 것이다.
URI
http://www.dbpia.co.kr/Journal/ArticleDetail/NODE00984960https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/104450
Appears in Collections:
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학) > ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부) > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE