Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF EDUCATION[S](사범대학)
APPLIED ART EDUCATION(응용미술교육과)
EDUCATION(교육학과)
EDUCATIONAL TECHNOLOGY(교육공학과)
ENGLISH LANGUAGE EDUCATION(영어교육과)
KOREAN LANGUAGE EDUCATION(국어교육과)
MATHEMATICS EDUCATION(수학교육과)
OFFICE OF TEACHER CERTIFICATION(교직과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-10
Multilingual practices and ideologies of refugees in the Neoliberal Era: the case of North Korean refugee students in South Korea
현은령
2016-07
A Development of Art Appreciation Teaching Materials by Utilizing 3D Printer
현은령
2016-09
반응형 웹 환경에서 디자인 미니멀리즘에 따른 사용자의 인지적 어포던스 평가 분석
현은령
2016-09
창의적 체험활동 중심 미술관 연계 창의인성 프로그램 연구
현은령
2016-03
디자인프로세스를 적용한 STEAM프로그램이 과학기술에 대한 흥미와 가치태도에 미치는 영향 -초등학교 3⋅4학년 대상을 중심으로-
현은령
2016-09
미디어스토리텔링디자인 기반 STEAM프로그램의 고등학교 화학교육 적용효과
현은령
2016-09
뉴미디어융합 전통문화콘텐츠 교육프로그램이 전통문화 인식변화에 주는 효과
현은령
2016-09
미술·디자인 관련 진로탐색 자유학기제 프로그램 사례 분석
현은령
2016-12
디자인관련 진로적성탐색을 위한 자유학기제 주제선택 프로그램개발 및 효과성 분석- 웹툰 교육프로그램을 중심으로 -
현은령
2016-12
건축디자인활용 STEAM프로그램 개발 및 창의적 측면의 효과성 검증: 초등학교 1·2학년 대상 TTCT분석을 중심으로
현은령
previous
1
next
Discover
-Subject
3
STEAM
2
융합인재교육
1
3D Printer
1
architecture design
1
art and design-related career exp...
1
Art Appreciation Teaching Materials
1
Art of Museum
1
Awareness of Traditional Culture
1
Chemistry Education
1
Creative Experiential Activities
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors