Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2011-10
판매원의 노력이 판매원 태도 및 구매의도에 미치는 효과: 편익 현저성의 조절효과
이한준
2013-03
자아해석(Self-Construal)이 위험추구행동에 미치는 영향
이한준
2013-04
Research Paper : An Examination of the Effectiveness of Crisis Response Strategies for Repairing Competence and Integrity Violations
이한준
2012-06
기업의 사회공헌활동이 가격인상에 미치는 효과
이한준
2014-06
기업의 환경적 책임활동이 기업평가에 미치는 영향 : 신뢰와 만족의 매개 역할을 중심으로
이한준
2012-01
The Use of Country of Origin Stereotypes: The Role of Product Specificity and Consumer Motivation
이한준
2014-03
Parental style and consumer socilaization among adolescents A cross-cultural investigation
이한준
2014-03
Corporate social responsibilities, consumer trust and corporate reputation: South Korean consumers' perspectives
이한준
2011-12
소셜 네트워크 서비스(SNS) 활동이 소비자의 지식창출 및 지속적 사용의도에 미치는 영향
이한준
2012-05
기업의 지속가능경영 활동 측정을 위한 척도개발 연구
이한준
previous
1
2
next
Discover
-Subject
2
CSR
2
Parental style
2
Trust
1
Attitudes to salesperson
1
Benefit salience
1
Benevolence Trust
1
Brand Image
1
Capitalism
1
competence violation integrity vi...
1
Consumer Motivation
next >
-Date issued
3
2015
3
2014
3
2013
3
2012
3
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors