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2020-09의학정보 유튜브 콘텐츠 지속이용의도, 확산의도의 영향요인 탐색 : 개인적 심리, 콘텐츠 평가, 사회규범, 그리고 인지된 유용성을 중심으로한미정
2021-03국내 비영리 모금기관 웹사이트의 스튜어드십 커뮤니케이션 디자인 연구이현우
2020-09인스타그램 이용 행태에 관한 탐색적 연구 : 인스타그램 이용동기와 성격 5요인(Big 5)의 구조적 관계를 중심으로문영숙
2020-02공공기관 로고 디자인에 나타난 귀여움 속성이 공공기관 평가에 미치는 영향: 관여도의 조절효과를 중심으로문영숙
2020-03Differential Effects of Content-Oriented Versus User-Oriented Social Media on Risk Perceptions and Behavioral Intentions백혜진
2020-03Electronic Cigarette Themes on Twitter: Dissemination Patterns and Relations with Online News and Search Engine Queries in South Korea백혜진
2020-02역명부기 광고의 필요성 및 공익적 효과에 관한 연구: 광고주와 대중교통 이용자의 인식을 중심으로심성욱
2020-01The Association Between Social Media Use and Hazardous Alcohol Use Among Youths: A Four-Country Study백혜진
2020-01Electronic Cigarette Themes on Twitter: Dissemination Patterns and Relations with Online News and Search Engine Queries in South KoreaThomas Britten Hove
2020-01Differential Effects of Content-Oriented Versus User-Oriented Social Media on Risk Perceptions and Behavioral IntentionsThomas Britten Hove

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