Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 51 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-03
Factors affecting attitudes and behavioural intention towards social networking advertising: a case of Facebook users in South Korea
심성욱
2016-05
3D 입체영상 기술의 OOH 광고 크리에이티브 적용에 관한 전문가 인식 조사 연구
심성욱
2015-06
옥외매체를 활용한 정부광고의 내용분석에 관한 연구
심성욱
2015-05
광고회의주의가 여성소비자의 뷰티 브랜드 구매에 미치는 영향 - 매체 간 비교를 중심으로
심성욱
2015-05
우수작의 역설 : 광고 크리에이티브의 사용과 보상체계 개선에 관한 개념적 연구
심성욱
2022-10
택시표시등광고 효과에 관한 연구 : 아이트래커 측정 및 인식조사를 중심으로
심성욱
2021-06
디지털 사이니지 매체태도가 설치 기대효과와 장소성 형성에 미치는 영향 연구: 안전, 빛공해 문제의 조절효과
심성욱
2023-01
제페토(ZEPETO) 이용자의 라이프스타일 유형에 따른 광고 태도 연구 : 광고효과의 긍정적·부정적 인식의 조절영향을 중심으로
심성욱
2020-07
유튜브(YouTube) 뷰티 인플루언 서 속성이 콘텐츠 태도, 제품 태도, 구전의도, 구매의도에 미치는 영향 연구
심성욱
2021-05
아이트래커를 활용한 디지털 옥외광고 주목 행태 분석 연구: 설치 높이에 따른 시선 반응과 광고인지를 중심으로
심성욱
previous
1
2
3
4
...
next
next
Discover
-Subject
7
옥외광고
5
Digital Signage
5
광고태도
5
광고효과
4
디지털 사이니지
3
Advertising Attitude
3
Digital signage
3
OOH advertising
3
Purchase Intention
3
광고회의주의
next >
-Date issued
11
2020 - 2023
28
2010 - 2019
12
2005 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors