Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)" byAuthor이형석

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2014-111990년 창간호부터 2014년 25권5호까지의 내용분석과 연구동향이형석
2014-02A Consumer Dilemma: Privacy Concerns and Use of Personalized Advertising among U.S. College Students이형석
2014-10Cultivating the “Violent America” in the Minds of Koreans :,The Potential Effects of American Television Shows on Korean College Students’ Crime Estimates in the U.S.이형석
2015-02Internet media personality: scale development and advertising implications이형석
2020-04PC게임 장르에 따른 게임 테마음악의 위치화 연구 : 음악종류, 음악의 구조적 요소, 이미지를 중심으로이형석
2018-12구장 명칭권 스폰서 브랜드 개성과 도시 브랜드 개성의 일치효과 : 프로축 구 K리그 시‧도민 구단을 중심으로이형석
2015-05우수작의 역설 : 광고 크리에이티브의 사용과 보상체계 개선에 관한 개념적 연구이형석
2022-11자기애가 스포츠 용품의 강박적 구매에 미치는 영향 연구: 소비성향의 조절된 매개효과를 중심으로이형석

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