Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF SOCIAL SCIENCES[S](사회과학대학)
TOURISM(관광학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 32 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-02
Customer retention in the medical tourism industry: Impact of quality, satisfaction, trust, and price reasonableness
현성협
2015-01
Luxury Cruise Travelers: Other Customer Perceptions
현성협
2015-08
컨벤션 참가자의 다른 참가자 지각을 통한 사회적 가치 고양과 컨벤션 센터 애착 및 충성도 간 제관계 고찰
현성협
2015-03
컨벤션센터 모바일 관광정보 사용에 있어 기대일치가 사용자만족과 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구- 확장된 기대일치모델의 적용 -
현성협
2015-03
전시 컨벤션 혜택이 소속감 및 고객 시민 행동에 미치는 영향- 지스타 전시회 방문객을 중심으로 -
현성협
2015-03
게임전시회 서비스품질의 수정된 중요도-성취도 연구: 게임관여도에 따른 그룹의 차이비교 연구
현성협
2015-03
Relationships of Perceived Justice to Service Recovery, Service Failure Attributions, Recovery Satisfaction, and Loyalty in the Context of Airline Travelers
현성협
2015-03
확장된 목표지향적 행동이론을 중심으로 본 중국인 성형관광객의 행동의도에 관한 연구
현성협
2015-04
의료관광도시에 대한 잠재외국인 의료관광객의 정서적 도시이미지, 도시명품지수, 의료관광위험지각, 방문의도간의 관계연구
현성협
2015-04
Kano모델과 Timko의 고객만족계수를 이용한 공항레스토랑의 서비스 품질에 관한 연구
현성협
previous
1
2
3
4
next
Discover
-Subject
2
고객시민행동
2
메디컬호텔
2
사회적 가치
2
산업전시회
2
서비스 품질
2
의료관광
2
지스타
2
행동의도
2
확장된 목표지향적 행동모형
1
Advocacy
< previous
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors