2013-02 | K-pop 공연장 물리적 환경이 지각된 가치 및 만족에 미치는 영향 | 정철 |
2016-12 | K-pop 공연장의 물리적 환경, 지각된 가치, 만족간의 구조적 관계 | 신진옥 |
2016-11 | K-pop 공연장의 물리적 환경, 지각된 가치, 만족간의 구조적 관계 | 정철 |
2020-01 | K-POP 영상물은 방한의도에 영향을 미칠까? - AIDA 모델을 중심으로 - | 이훈 |
2013-02 | K-pop 인식이 한국의 관광이미지 및 방문의도에 미치는 영향 - 중국 대학생을 중심으로 - | 정철 |
2012-02 | K-pop이 한국의 관광이미지 및 방문의도에 미치는 영향 | 정철 |
2015-12 | Kano 모형을 이용한 항공사 영유아 고객의 기내특화서비스 청사진 도출 | 조민호 |
2015-11 | Kano 품질특성과 Timko의 고객만족계수를 이용한 공항 대기환경의 서비스 품질에 관한 연구 | 현성협 |
2015-04 | Kano모델과 Timko의 고객만족계수를 이용한 공항레스토랑의 서비스 품질에 관한 연구 | 현성협 |
2017-08 | Key factors maximizing art museum visitors' satisfaction, commitment, and post-purchase intentions | 현성협 |
2016-11 | Latent Demand for Recreation Participation and Leisure Constraints Negotiation Process Evidence from Korean People with Disabilities | 이훈 |
2020-11 | Leisure constraints and negotiation strategies of South Korean university students living in single-person households: a grounded theory exploration | 정철 |
2020-09 | ‘나 홀로 여가’에 대한 질적 메타분석 | 이훈 |
2015-01 | Luxury Cruise Travelers: Other Customer Perceptions | 현성협 |
2017-10 | Luxury-cruise travellers' brand community perception and its consequences | 현성협 |
2020-05 | Managing Customer Reviews for Value Co-creation An Empowerment Theory Perspective | 신학승 |
2014-07 | Marine Tourist Motivations Comparing Push and Pull Factors | 정철 |
2022-09 | Marketing mix factors and a business development model for street food tourism | 현성협 |
2021-04 | MBTI Personality Types of Korean Cabin Crew in Middle Eastern Airlines, and Their Associations with Cross-Cultural Adjustment Competency, Occupational Competency, Coping Competency, Mental Health, and Turnover Intention | 현성협 |
2017-12 | Mobile taxi booking application service's continuance usage intention by users | 현성협 |