Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 61-70 of 112 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2012-09
개인의 기술준비도가 소셜커머스 내 제품 평가에 미치는 영향: 제품 관여도와 브랜드 시장지위의 조절적 역할
한상린
2014-02
모바일 소셜커머스의 사용동기 분석 연구
한상린
2012-02
브랜드체험 유형이 브랜드 충성의도에 미치는 영향
한상린
2016-04
가산자료모형을 이용한 HMR구매 수요결정요인 분석: 가공식품을 중심으로
한상린
2016-04
판매원의 기업가정신 결정요소와 기업가정신이 영업성과에 미치는 영향
한상린
2013-01
SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 따른 브랜드 태도 결정효과 분석
한상린
2013-10
판매원의 기업 동일시에 대한 선·후행 변수의 구조적 관계
한상린
2012-11
Current Trends and Future Research Implications and Directions of Customer Loyalty Programs
한상린
2015-04
제품특성과 판매원의 동기간의 상호작용이 적응 판매행동에 미치는 영향
한상린
2015-04
전통시장 유통정책을 위한 문화관광형 전통시장의 가치추정 분석- 여행비용법(TCM)을 중심으로 -
한상린
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
...
next
next
Discover
-Subject
7
trust
7
서비스품질
6
기술준비도
5
신뢰
5
유통산업
4
commitment
4
emotional labor
4
Technology Readiness
4
가산자료모형
4
경제적 효과
next >
-Date issued
20
2020
8
2019
7
2018
8
2017
23
2016
8
2015
12
2014
10
2013
11
2012
4
2011
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors