Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 101-110 of 112 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-01
Does corporate social responsibility matter even in the B2B market?: Effect of B2B CSR on customer trust
한상린
2020-06
가상현실과 증강현실 쇼핑의 체험적 요소가 상품 구매 의도에 미치는 영향
한상린
2020-06
럭셔리 브랜드 소비가치가 컬트 의도에 미치는 영향 : 긍정적 정서와 적합성의 매개효과를 중심으로
한상린
2020-10
환경 변화가 오프라인 유통채널 매출액에 미치는 영향
한상린
2020-10
서비스 충성도의 형성과정에서 인적 동일시의 조절효과에 관한 연구
한상린
2020-04
기업에 대한 부정적 이슈 인식이 사회 공헌 활동에 미치는 영향
한상린
2020-04
수퍼마켓의 모바일 앱 도입으로 인한 고객의 구매행동 변화 분석
한상린
2020-06
B2B 시장에서 부정적 평판의 기업과 거래관계를 갖게 하는 요인: 정성적 사례연구 분석
한상린
2020-11
Role of consumption values in the luxury brand experience: Moderating effects of category and the generation gap
한상린
2020-12
The Effects of Consumer Readiness on the Adoption of Self-Service Technology: Moderating Effects of Consumer Traits and Situational Factors
한상린
previous
1
...
8
9
10
11
12
next
Discover
-Subject
7
trust
7
서비스품질
6
기술준비도
5
신뢰
5
유통산업
4
commitment
4
emotional labor
4
Technology Readiness
4
가산자료모형
4
경제적 효과
next >
-Date issued
20
2020
8
2019
7
2018
8
2017
23
2016
8
2015
12
2014
10
2013
11
2012
4
2011
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors