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GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
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2017-06
SNS 특성이 브랜드 자산과 소비자구매의도에 미치는 영향 : 중국 사례를 중심으로
김보영
2020-10
모바일쇼핑에서 리테일 브랜드 자산 형성 과정에 대한 연구
김보영
2019-04
The effects of integrated information & service, institutional mechanism and need for cognition (NFC) on consumer omnichannel adoption behavior
김보영
2018-05
원산지 이미지, 브랜드 태도, 기업의 사회적 책임이 중국 소비자의 지각된 품질과 구매의도에 미치는 영향
김보영
2019-03
소비자의 브랜드 신뢰, 가치의식, 원산지 중요성 및 한류 제품에 대한 태도가 구매의도에 미치는 영향: 베트남 소비자 연구
김보영
2012-05
Consumer Attitude of Risk and Benefits toward Genetically Modified (GM) Foods in South Korea: Implications for Food Policy
김보영
2013-07
명품의 원산지와 브랜드 이미지가 소비자의 브랜드 평가에 미치는 영향
김보영
2013-01
주요 식품안전사건에서 정부와 언론이 사용한 보도용어의 차이가 리스크 커뮤니케이션에 미치는 영향
김보영
2013-05
식품안전사건 발생 시 미디어와 산업의 인식도 조사
김보영
2016-04
How do economic, cultural, and global-connectedness distances moderate the effect of customers' experiences on their intention to revisit non-indigenous restaurants? Evidence from Korean restaurants
김보영
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-Subject
4
지각된 품질
3
brand loyalty
3
구매의도
3
원산지 이미지
3
한류
2
brand experience
2
Country-of-origin Image
2
Firm Value
2
food safety incident
2
Human Resource Value
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