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Browsing "COLLEGE OF BUSINESS AND ECONOMICS[E](경상대학)" byAuthor공태식
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Issue Date
Title
Author(s)
2019-10
A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context
공태식
2021-03
A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context
공태식
2016-07
The Role of Personalization, Engagement, and Trust in Online Communities
공태식
2021-06
The effects of a psychological brand contract breach on customers' dysfunctional behavior toward a brand
공태식
2023-11
Translating Transformational Leadership and Organizational Innovativeness Into Creative Customer Behavior: Underlying Processes and Boundary Conditions
공태식
2023-02-10
Unpacking the Relationship between Customer Citizenship Behavior and Dysfunctional Customer Behavior: The Role of Customer Moral Credits and Entitlement
공태식
2024-02-17
Unraveling the impact of unethical pro-organizational behavior: the roles of manager-employee exchange, customer-employee exchange, and reciprocity beliefs
공태식
2021-12
고객불량행동이 직무소진과 서비스 성과에 미치는 영향 : 서비스품질 몰입의 조절된 매개효과
공태식
2020-02
고객불량행동이 직원성과에 미치는 영향: 사회적 지원의 조절효과를 중심으로
공태식
2021-12
그린워싱이 그린 브랜드 충성도에 미치는 영향 : 그린 회의주의, 그린 속성 투명성, 그린 브랜드 이미지, 그린 브랜드 신뢰를 중심으로
공태식
2016-02
항공서비스 고객의 가치창출 행동이 행복에 미치는 영향 - 조직사회화의 조절효과를 중심으로 -
공태식
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