2020-12 | K-POP 아이돌 그룹 신한복 스타일에 대한 글로벌 반응: 블랙핑크 패션 사례 | 이규혜 |
2014-12 | Market Mavenism and Post-Purchase Satisfaction/Dissatisfaction of Apparel Shoppers | 이규혜 |
2019-10 | Millennials’ Perspectives on Leadership and Fashion: The Role of Gender | 이규혜 |
2021-02 | Motivating Collaborative Consumption in Fashion: Consumer Benefits, Perceived Risks, Service Trust, and Usage Intention of Online Fashion Rental Services | 이규혜 |
2012-06 | Perceptions of Presence as Antecedents to E-tail Shopping: An Extended Technology Acceptance Model | 이규혜 |
2019-12 | Powerful Leadership: An Analysis of Gendered Response to Fashion | 이규혜 |
2019-03 | Proposing value-based technology acceptance model: testing on paid mobile media service | 이규혜 |
2019-06 | RJCC 연구 키워드 네트워크 - 동시출현단어분석과 군집분석 - | 이규혜 |
2013-02 | Role of risk reduction strategies in shopping online for fashion products | 이규혜 |
2019-10 | Semantic Network Analysis of Gorpcore | 이규혜 |
2012-02 | Socially Responsible Labeling: The Impact of Hang Tags on Consumers' Attitudes and Patronage Intentions Toward an Apparel Brand | 이규혜 |
2016-06 | SPA 브랜드의 글로벌 가격 전략: 국민소득 및 빅맥지수와의 비교 | 이규혜 |
2017-12 | Style has no age - Reconstructing age identity on Pinterest - | 이규혜 |
2016-02 | Supply chain management strategies for small fast fashion firms: The case of the Dongdaemun Fashion District in South Korea | 이규혜 |
2011-12 | Typology of Fashion Product Consumers: Application of Mixture-model Segmentation Analysis | 이규혜 |
2016-11 | Understanding students’ perceived benefits of international multicourse collaborative projects | 이규혜 |
2016-06 | The Use of Facebook in International Multi-course Collaborative Projects in Fashion Merchandising Curriculum | 이규혜 |
2020-04 | 「겨울왕국2」의 콜라보레이션 패션제품에 대한 소비자 리뷰 - 의미 네트워크와 감성분석 - | 이규혜 |
2011-04 | 구매자-사용자 불일치 상황에서의 자기일치성과 브랜드태도: 주부의 아동복 구매를 중심으로 | 이규혜 |
2013-01 | 구전행동에 따른 소비자 유형과 특성 | 이규혜 |
2020-04 | 국내 소비자의 일본 패션제품에 대한 정치적 소비 연구 | 이규혜 |
2020-09 | 국내 프로축구 팬들의 유니폼 소비 분석: 손흥민의 토트넘 홋스퍼 FC 이적 전후 비교 | 이규혜 |
2015-12 | 남녀소비자의 아웃도어웨어의 컬러선호도 및 컬러선택동기 요인에 대한 연구 | 이규혜 |
2013-04 | 남성 소비자가 근무 시 착용하는 의복에 대한 만족과 직업 만족도 | 이규혜 |
2013-06 | 남성 신세대 소비자의 자기우월감 성향과 의복추구가치가 브랜드 의식과 브랜드 행동에 미치는 영향 | 이규혜 |
2018-04 | 뉴 미디어 시대 패션소비자의 정보 탐색과 공유 | 이규혜 |
2020-08 | 뉴트로 패션의 의미 -개념화와 유형화- | 이규혜 |
2019-10 | 대학생의 스마트 학습관리시스템 수용에 대한 연구 - 블랙보드 도입과 활용 - | 이규혜 |
2017-02 | 독특성에 대한 욕구가 패션성향과 소비가치에 미치는 영향 | 이규혜 |
2014-06 | 리폼티셔츠를 통해 본 성역할 정체감에 따른 추구 디자인ㆍ감성 요소 | 이규혜 |