Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 22 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-02
공중파 방송의 채널브랜드 개성과 시청자의 자아 이미지 일치정도가 채널브랜드자산에 미치는 영향
심성욱
2008-10
옥외광고혼잡에 대한 소비자지각에 관한 연구: 지하철 스크린도어(PSD: Platform Screen Door) 광고물을 중심으로
심성욱
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 - 강남지역을 중심으로
심성욱
2008-04
자아개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교분석
심성욱
2008-02
스키장 전광판광고효과에 관한 연구 : 노출(DEC), 태도, CPM
심성욱
2006-12
TV광고에 대한 청소년과 일반성인의 광고회의주의 차이에 관한 연구
심성욱
2007-04
지하철 모니터 방송 광고 효과에 관한 연구
심성욱
2008-03
Propaganda or public relations campaign? International communication on the war against Iraq
심성욱
2007-08
매장의 옥외이미지가 브랜드이미지에 미치는 영향에 관한 연구: 옥외광고와 매장 인테리어의 차이가 점포태도 및 구매에 미치는 영향
심성욱
2003-08
네거티브 정치광고의 비교 유형이 미국 대학생들에게 미치는 효과에 관한 연구 긍정적 광고와 이슈(정책), 이미지, 혼합(이슈와 이미지) 네거티브 정치광고 비교
심성욱
previous
1
2
3
next
Discover
-Subject
4
광고효과
2
Channel Brand
2
Skepticism toward advertising
2
광고회의주의
2
네거티브
2
옥외광고
2
정치광고
2
효과
1
Adolescent and Adult
1
advertising
next >
-Date issued
6
2008
6
2007
2
2006
4
2005
3
2004
1
2003
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors