Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 17 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2004-04
Cross-Cultural Differences in Perceived Risk of Online Shopping
심성욱
2004-03
Talking on ‘Sunshine in North Korea’: A Test of the Spiral of Silence as a Theory of Powerful Mass Media
한미정
2004-03
방송광고 심의제도에 대한 상호 지향성 연구 - 광고주 · 심의기구 · 소비자 단체 간 비교 분석
조병량
2004-12
한국,미국,캐나다의 국가경제포탈 홈페이지 비교 분석을 통한 해외경제홍보 개선방안연구
김형석
2004-07
미디어 효과지각과 광고규제및 보도강화에 대한 태도: 음주, 흡연, AIDS 이슈에 대한 제3자 효과, 제1자 효과를 중심으로
한미정
2004-08
무버셜의 수용자경험과 해석에 관한 탐색적 연구-PPL과의 비교연구를 중심으로
김형석
2004-05
우리나라 PR인의 갈등 커뮤니케이션 연구
이현우
2004-09
전통적 문화가치관과 서구적 문화가치관 표현광고에 대한 세대간, 성별간 비교연구
한상필
2004-09
소비자 애국심, 국가이미지, 광고접촉 경험이 한국기업의 국제광고효과 : 미국 소비자의 조사결과를 중심으로
한상필
2004-09
PR 실무자의 갈등관리 행동에 대한 탐색적 연구
이현우
previous
1
2
next
Discover
-Author
4
한미정
4
한상필
3
심성욱
2
김형석
2
이현우
1
문영숙
1
조병량
-Subject
4
광고효과
2
웹페이지
2
인터렉티브 PR
2
퍼블리시티 PR
2
해외경제홍보
1
accuracy
1
advertising
1
Advertising and Culture
1
Advertising Appeal
1
advertising effect
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors