Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2005-09
한국의 국가 이미지와 광고에 대한 일반적 평가가 상품및 기업 이미지에 미치는 영향중국의 대학생들을 대상으로
이병관
2005-02
Advertising appeals and cultural values in television commercials - A comparison of Hong Kong and Korea
문영숙
2005-11
국내 NGO(NonGovernmental Organization)의 역할에 대한 일반 공중기업NGO의 인식 비교 및 기업의 NGO 대응 활동에 대한 연구
이현우
2005-12
다의적 광고텍스트의 해석코드와 수용전략: 디젤 브랜드 ‘광고 읽기’에 대한 질적 접근
이현우
2005-12
무선인터넷 이용자의 모바일광고 이용동기에 관한 인식 연구
한상필
2005-06
한국과 중국 텔레비전 광고의 표현전략 비교:탐색적 연구
한상필
2005-09
THINK IT`S GOOD, BUT FEEL IT`S BAD : COUNTRY OF ORIGIN EFFECT ON COGNITION, AFFECT, AND BEHAVIOR
한상필
2005-06
제품원산지 스테레오타입이 한국기업의 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2005-07
대학생들의 광고회의주의에 대한 연구
심성욱
2005-11
국내 NGO(NonGovernmental Organization)의 역할에 대한 일반 공중기업NGO의 인식 비교 및 기업의 NGO 대응 활동에 대한 연구
한미정
previous
1
2
next
Discover
-Author
4
한상필
2
이현우
2
한미정
1
문영숙
1
심성욱
1
이병관
-Subject
2
Activism
2
Corporate communications
2
NGO
2
NGO 대응 활동
2
Responses to NGOs
2
광고조사
2
국제광고
2
기업 커뮤니케이션
2
액티비즘
1
3E paradigm
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors