Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2005-09
한국의 국가 이미지와 광고에 대한 일반적 평가가 상품및 기업 이미지에 미치는 영향중국의 대학생들을 대상으로
이병관
2007-06
한·미 자유무역협정(FTA) 타결에 따른 광고산업의 쟁점과 과제
한상필
2005-06
제품원산지 스테레오타입이 한국기업의 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2012-01
중국 소비자의 가치관 유형에 따른 광고태도 연구
한상필
2012-01
소비자 애국심, 국가 이미지, 기업이미지가 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구 - 인도 대상 한국기업의 광고를 중심으로
한상필
2010-02
FTA시대, 한국 광고산업의 국제경쟁력 강화 방안 연구 : 한․미 FTA를 중심으로
한상필
2014-02
한·미 FTA가 우리나라 광고산업에 미친 영향에 관한 연구
한상필
previous
1
next
Discover
-Author
6
한상필
1
이병관
-Subject
4
International Advertising
3
Advertising Industry
3
광고산업
2
advertising effects
2
international advertising
2
광고회사
2
광고효과
2
국가 이미지
1
Advertising Agency.
1
Advertising Policy
next >
-Date issued
1
2014
2
2012
1
2010
1
2007
2
2005
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors