Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 54 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-02
문화를 반영하는 광고, 문화를 창조하는 광고
한상필
2015-07
디지털 스토리텔링 광고의 인게이지먼트 속성이 온라인 구전에 미치는 영향 : 공감의 매개역할을 중심으로
한상필
2015-05
모바일 광고소구 유형과 시간적 거리감의 상호작용에 관한 연구 : 제품 유형에 따른 소비자 반응
한상필
2015-04
Which Company is the Best for Green Advertising?: The Effects of Green Advertising on Cosumer Response Focused on Advertiser Characteristics
한상필
2016-05
A retrospective on the state of international advertising research in advertising, communication, and marketing journals: 1963-2014
한상필
2012-01
중국 소비자의 가치관 유형에 따른 광고태도 연구
한상필
2012-02
인터랙티브광고 형식규제정책에 관한 탐색적 연구
한상필
2012-02
온라인 브랜드 커뮤니티 특성과 자기결정성이 브랜드 자산에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2012-10
인터넷 배너 광고의 노출효과에 관한 연구:영화 업종의 실 집행 캠페인
한상필
2012-01
소비자 애국심, 국가 이미지, 기업이미지가 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구 - 인도 대상 한국기업의 광고를 중심으로
한상필
previous
1
2
3
4
...
next
next
Discover
-Subject
10
광고효과
7
브랜드
6
Brand
6
광고산업
5
advertising effects
5
내용분석
4
Case Study
4
Content Analysis
4
국제광고
4
사례연구
next >
-Date issued
1
2019
1
2017
2
2016
4
2015
9
2014
3
2013
10
2012
13
2011
9
2010
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors