Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 51 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2022-05
아이돌 팬덤의 심리적 특성이 제품 광고효과에 미치는 영향
심성욱
2022-04
소셜미디어 틱톡의 특성이 광고효과에 미치는 영향 : 매체태도와 지각된 침입성의 조절변인을 중심으로
심성욱
2022-05
청소년의 페이스북과 틱톡의 이용동기에 따른 광고태도와 광고수용의도, 공유의도에 관한 연구
심성욱
2009-01
여대생 절주 캠페인 전략 수립을 위한 음주행동 영향 요인 분석 : 계획된 행동이론을 적용한 여대생 음주행동 이해
심성욱
2011-04
이벤트 체험의 효과 과정에서 관여와 기대, 만족의 역할에 관한 연구
심성욱
2010-12
강남역 미디어폴에 관한 연구: 소비자 태도와 이용행태
심성욱
2011-04
대학생들의 소셜미디어 이용동기가 소셜미디어 광고 이용의향에 미치는 영향
심성욱
2009-04
인터랙티브 TV광고 수용에 관한 연구 :플로우 이론, 상호작용성, 기술수용모델 확장을 중심으로
심성욱
2011-01
온라인광고와 비실시간 콘텐츠광고 규제를 위한 제도 개선방안
심성욱
2009-08
TV광고에서의 브랜드캐릭터 유형 분석 : 내러티브와 의인화를 중심으로
심성욱
previous
1
2
3
4
5
...
next
next
Discover
-Subject
7
옥외광고
5
Digital Signage
5
광고태도
5
광고효과
4
디지털 사이니지
3
Advertising Attitude
3
Digital signage
3
OOH advertising
3
Purchase Intention
3
광고회의주의
next >
-Date issued
11
2020 - 2023
28
2010 - 2019
12
2005 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors