Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 25 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007-11
공공서비스에 대한 신뢰형성 요인 연구: 수돗물에 대한 태도를 중심으로
심성욱
2007-09
우리나라 초중고 교육용도서에 나타난 광고의 사회적 역할과 그 영향에 관한 연구
심성욱
2007-12
채널브랜드 개성과 채널평판이 채널시청의도에 미치는 영향에 관한 연구: 공중파채널과 케이블채널을 중심으로
심성욱
2007-06
선거와 네거티브캠페인
심성욱
2006-07
인터넷 경매의 위험감소 수단에 관한 연구: 한국과 미국의 문화적 차이를 중심으로
심성욱
2008-02
공중파 방송의 채널브랜드 개성과 시청자의 자아 이미지 일치정도가 채널브랜드자산에 미치는 영향
심성욱
2008-10
옥외광고혼잡에 대한 소비자지각에 관한 연구: 지하철 스크린도어(PSD: Platform Screen Door) 광고물을 중심으로
심성욱
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 - 강남지역을 중심으로
심성욱
2008-04
자아개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교분석
심성욱
2008-02
스키장 전광판광고효과에 관한 연구 : 노출(DEC), 태도, CPM
심성욱
previous
1
2
3
next
Discover
-Subject
4
Channel Brand
2
Advertising Attitude
2
Advertising Effect
2
Brand Image
2
Brand Personality
2
Bus Shelter
2
Channel Reputation
2
Consumer Attitude
2
Effectiveness
2
Negative
next >
-Date issued
3
2009
10
2008
10
2007
2
2006
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors