Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 59 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-10
The Effect of YouTube Pre-roll Advertising on VTR (View Through Rate) and CTR (Click Through Rate)
한상필
2018-09
한국 대학생들의 일본 애니메이션 영화 소비 의도 결정요인
전범수
2018-09
The evolutionary trajectory of an ICT ecosystem: A network analysis based on media users’ data
이창준
2018-02
Research on the mutual relations between ISP and ASP efficiency changes for the sustainable growth of the Internet industry
이창준
2018-04
Does social media use really make people politically polarized? Direct and indirect effects of social media use on political polarization in South Korea
이창준
2018-10
주문형 비디오(VOD) 이용동기, 이용행위, 만족감 연구
김정기
2018-06
온라인 광고소구 유형과 자기 검색도의 상호작용 효과 연구
한상필
2018-10
대학생들의 투표 참여 의도를 이끄는 요인에 대한 탐색적 연구: 정치 대화와 투표자 우대 제도, 내재적·외재적 정치 효능감을 중심으로
한미정
2018-07
대학생의 SNS 이용 동기가 SNS 중독에 미치는 영향
박조원
2018-04
국내 언론기업의 CSR 인식과 실행에 관한 연구: CSR 업무 및 연구 경험자 심층인터뷰를 중심으로
우형진
previous
1
2
3
4
5
...
next
next
Discover
-Author
9
백혜진
8
전범수
5
이창준
5
한미정
5
한상필
3
우형진
3
이병관
2
Hove, Thomas Britten
2
Konieczny, Piotr Bronislaw
2
Piotr Bronislaw Konieczny
next >
-Subject
4
Wikipedia
3
Advertising effects
3
antismoking campaign
3
ATTITUDE
3
COLLEGE-STUDENTS
3
conditional effects
3
CONGRUENCY
3
KNOWLEDGE
3
MECHANISMS
3
message appeal
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors