Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 21-30 of 450 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-10
스타 배우들의 영화 출연 구조가 영화 흥행에 미치는 영향 : 2008년-2017년
전범수
2019-10
디지털 옥외광고 매체 효과 측정 모델 개발에 관한 연구: 옥상형과 벽면형을 중심으로
심성욱
2019-09
메르스 루머의 수용과 확산에 미치는 영향 요인 탐색 : 트라이앤디스(Triandis) 모델의 적용
한미정
2018-07
Consumer response to print advertisements containing culturally congruent and incongruent advertisements in Korea
한상필
2019-08
구장 명칭권 스폰서 브랜드 개성과 도시 브랜드 개성의 일치효과 : 프로축구 K리그 시‧도민 구단을 중심으로
이형석
2018-10
The Effect of YouTube Pre-roll Advertising on VTR (View Through Rate) and CTR (Click Through Rate)
한상필
2019-06
동양 문화가치관과 서양 문화가치관 표현: 온라인광고에 대한 연령별, 성별 차이에 대한 비교 연구
한상필
2019-06
Golden Age of Tabletop Gaming: Creation of the Social Capital and Rise of Third Spaces for Tabletop Gaming in the 21st Century
Konieczny, Piotr Bronislaw
2018-09
한국 대학생들의 일본 애니메이션 영화 소비 의도 결정요인
전범수
2019-07
Capturing Information on Technology Convergence, International Collaboration, and Knowledge Flow from Patent Document: A Case of Information and Communication Technology
이창준
previous
1
2
3
4
5
6
...
next
next
Discover
-Author
72
한상필
60
전범수
48
백혜진
39
심성욱
28
한미정
27
우형진
21
박성복
19
이병관
16
Thomas Britten Hove
14
백현미
next >
-Subject
18
광고효과
14
내용분석
11
Wikipedia
8
advertising effects
8
브랜드
8
옥외광고
7
Brand
7
IMPACT
7
Korea
7
meta-analysis
next >
-Date issued
49
2019
59
2018
56
2017
51
2016
56
2015
37
2014
24
2013
44
2012
39
2011
26
2010
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors