Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 61-70 of 153 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2004-09
전통적 문화가치관과 서구적 문화가치관 표현광고에 대한 세대간, 성별간 비교연구
한상필
2004-09
소비자 애국심, 국가이미지, 광고접촉 경험이 한국기업의 국제광고효과 : 미국 소비자의 조사결과를 중심으로
한상필
2000-07
속성광고와 이미지광고에 대한 소비자의 반응에 관한 연구 : 개인특성과 제품특성의 상호작용효과
한상필
2020-06
중간광고가 TV프로그램 시청 만족도에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2020-05
4차 산업혁명시대, 기업의 채용변화에 따른 광고학 교육의 혁신에 관한 연구
한상필
2008-12
광고연구 20년 내용분석
한상필
2021-11
광고홍보학과 융합교육 혁신을 위한 학계와 업계의 팀티칭 교수법에 관한 연구
한상필
2008-12
모바일 광고 회피 행동에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
한상필
2009-08
신기술로서 인터넷은 광고에서 어떻게 표현 되었는가: 인터넷 관련 제품과 서비스의 텔레비전 광고 내용분석
한상필
2009-05
의류 선도매장(Flagship Store)에서의 브랜드 체험유형이 소비자-브랜드 관계와 브랜드 자산에 미치는 영향
한상필
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
...
next
next
Discover
-Subject
24
광고효과
13
브랜드
12
광고산업
12
국제광고
10
advertising effects
8
내용분석
7
Advertising effects
7
Brand
7
Content Analysis
7
광고메시지
next >
-Date issued
12
2020 - 2024
70
2010 - 2019
66
2000 - 2009
1
1994 - 1999
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors