Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 51-60 of 153 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2002-12
한국과 중국 대학생의 소비가치 비교연구
한상필
2003-03
광고를 통해본 한국문화의 변화 : 1960년부터 2000년까지 광고 내용분석
한상필
2002-06
1960년 부터 2000년 까지 주요 광고학술지의 내용분석을 통해본 국제광고 연구
한상필
2021-07
A Comparison of Government and Public Institutions Advertising Appeals in Collectivistic and Individualistic Cultures
한상필
2021-10
한국 기업과 베트남 기업의 광고에 대한 베트남 소비자 반응에 관한 비교연구: 균형이론을 중심으로
한상필
2021-11
A Study on The Teaching Method of Team Teaching in Academia and Industry for The Innovation of Advertising and Public Relations Department Convergence Education
한상필
2021-11
체면 민감성과 SNS 사회자본이 윤리적 소비에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2000-12
한국과 미국의 인터넷 홈페이지 비교 분석을 통한 국가 홍보 개선 방안 연구 : 정부 기관과 지방자치단체의 홈페이지 사례 분석을 중심으로
한상필
2000-12
한국과 미국의 인터넷 홈페이지 비교 분석을 통한 국가 홍보 개선 방안 연구 : 정부 기관과 지방자치단체의 홈페이지 사례 분석을 중심으로
한상필
2001-03
미국시장에서 한국기업의 광고효과연구
한상필
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
next
next
Discover
-Subject
24
광고효과
13
브랜드
12
광고산업
12
국제광고
10
advertising effects
8
내용분석
7
Advertising effects
7
Brand
7
Content Analysis
7
광고메시지
next >
-Date issued
12
2020 - 2024
70
2010 - 2019
66
2000 - 2009
1
1994 - 1999
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors